Pagina's

Thursday, 12 June 2014

Tears



Hi,
De tekening die ik heb gemaakt kan worden gezien op twee manieren. Tranen van verdriet of tranen van blijdschap. Ik heb liever de tweede.
Ik ontdekte pas dat deze tekening op twee manieren gezien kan worden nadat ik klaar was met het tekenen van het oog, de tranen, en een deel van de huid en neus.
Toen ik begon aan deze tekening had ik niet gedacht aan het toevoegen van tranen, maar ik wilde wat emotie in de ogen hebben.

Hi,
So this drawing I made, can be seen in two different ways. Tears of sadness or tears of joy. I prefer the second one.
I actually discovered that this drawing can be seen in two different ways after I was finished drawing the eye, the tears and a part of the skin and nose.
When I started this drawing I didn't think of adding tears, but I wanted to have some emotion in the eyes.
 
 

 

2 comments:

  1. I love the tears and the fact that they can be seen from two perspectives! xx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...