Pagina's

Thursday, 31 July 2014

Drawing Selena Gomez



Ik heb weer een portret gemaakt, en dit keer is het Selena Gomez.
Ik ga nu wat vaker portretten proberen te maken omdat ik dat wel één van de leukste dingen vind om te tekenen.


PS. als je de tekening niet zo goed ziet kan je op de afbeelding drukken om het wat te vergroten.





I made a portrait again, and this time it's Selena Gomez.
I'm going to try making portraits more often now, because I think those are one of the most fun things to draw.

 
PS. if you can't really see the drawing, you can press on the image to enlarge it.


2 comments:

  1. Dat is duidelijk, dat je het leuk vindt om portretjes te tekenen! :-)
    Nu volg ik je al een tijdje hier en het leuke is, dan zie je ook echt vooruitgang in je werk. Het worden steeds meer echt 'gezichten'. Niet dat je daarvoor geen gezichten tekende hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik bedoel dat ze meer karakter krijgen, misschien omdat je ook meer let op de dingen in een gezicht die kenmerkend zijn. Ik vind het echt knap, want ik weet hoe moeilijk het is om een gezicht te laten 'lijken'.
    Deze is ook weer prachtig! Ga er vooral mee door!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelf zie ik ook vooruitgang, en ik wil ook steeds beter worden door steeds meer te oefenen. Bedankt voor je lieve reactie Lilian :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...