Pagina's

Monday, 18 August 2014

Drawing Beatrice "Tris" Prior (Divergent)

 
Dit is een tekening van Tris uit de film Divergent. Shailene Woodley (die jullie vast wel kennen van The Fault In Our Stars) speelt Tris, maar ik heb toch besloten om gewoon Tris te tekenen in plaats van Shailene.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is deze film eerder dit jaar uitgekomen. De hype is dus wel een beetje voorbij, maar ik vond het toch heel leuk om te tekenen.
 
PS ik heb haar tatoeage er niet helemaal op kunnen krijgen maar je ziet wel een stukje onder haar shirt vandaan komen aan de onderkant van de tekening.

 
This is a drawing of Tris from the movie Divergent. Shailene Woodley (whom you may know from The Fault In Our Stars) portrays Tris, but I decided to just draw Tris instead of Shailene.

As you may know this movie came out earlier this year. The hype is kinda over, but I still enjoyed drawing this.
 
PS I couldn't really make her tattoo fit in the drawing, but you can see a little of it  at the bottom of the drawing.

6 comments:

  1. Super mooi!!!! Je kan echt mega goed tekenen, doe zo voort! Liefs

    ReplyDelete
  2. Wauw! Ik heb haar nog nooit gezien, maar ik kan me voorstellen dat ze zo uit je tekening komt stappen.

    ReplyDelete
  3. Wauw, echt heel mooi gedaan, ik herkende haar meteen! Ik vind het echt knap hoe je zo mooi realistisch kunt tekenen. :)
    Misschien heb je het al een keer gedaan, maar misschien kun je ook een keer een tutorial doen in stappen met foto's, ik zou het heel leuk vinden om te zien hoe je dat doet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van die tutorial is een goed idee, bedankt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...