Pagina's

Thursday, 14 August 2014

Drawing: cupcake

 
Cupcake! :)
 


12 comments:

  1. Daar zou je zo een hap van nemen, zeg! Mooie tekening. Die ribbels in het bakje, echt goed joh!

    ReplyDelete
  2. Great minds think alike heh, we both drew cupcakes today! x

    ReplyDelete
  3. Wauw mooie tekening! Heel erg echt, ik wil wel een hapje :)

    ReplyDelete
  4. Wauw, hoe doe je het! Ik heb ook even je andere tekeningen gekeken, knap!

    ReplyDelete
  5. Sorry voor nog een comment, maar teken je alles uit je hoofd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soms wel, soms niet en soms gebruik ik foto's als inspiratie.

      Delete
  6. Wat een prachtige tekening, heel knap hoe je dat doet met die schaduwen! Ik heb net ook nog even naar beneden gescrold door je andere tekeningen, ziet er echt heel goed uit.
    Ik teken zelf ook graag, ik zal je volgen op bloglovin, kan ik jouw tekeningen ook een beetje als inspiratiebron gebruiken! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...