Pagina's

Thursday, 4 September 2014

Ellie Goulding

Ik heb dit keer Ellie Goulding getekend. Ik heb haar niet alleen getekend omdat heel veel van de liedjes in Divergent zijn gezongen door haar, maar dat heeft wel invloed op mijn keuze gehad :).
Ik heb haar ook getekend omdat het me gewoon leuk leek om haar te tekenen. Ik hoop dat jullie de tekening leuk vinden.
 
Debbie
 
I drew Ellie Goulding this time. I didn't only draw her because a lot of her songs were in Divergent, but that did influenced my choice :).
I also drew her because it seemed fun drawing her. I hope you like it .
 
Debbie
 
 

8 comments:

  1. Prachtig!
    Zou je ook eens Selena Gomez ofzo kunnen tekenen?
    Of andere celebs?

    Liefs,
    Eva ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, Selena Gomez heb ik trouwens al getekend: http://artworksbydebbie.blogspot.nl/2014/07/drawing-selena-gomez.html
      Ja, en ik zal ook andere celebs tekenen :)

      Delete
  2. Wauwie! Ik vind haar ogen ook erg levendig!

    ReplyDelete
  3. Je tekeningen worden echt steeds beter, ik ben elke keer weer benieuwd naar wat je hebt gemaakt! En ze lijken ook echt goed, ik zou het je niet nadoen. ;p

    ReplyDelete
  4. Super mooi gedaan! Ook goed van het watermerk, dat deed ik vroeger ook altijd. Al gedacht om te promoten op deviantart enzo? :)
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Care to join?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, ik heb wel een deviantart account, maar plaats er momenteel niet veel op.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...