Pagina's

Monday, 3 November 2014

Red lips, red bow

 
Hey, er zijn de laatste tijd wat minder tekeningen online gekomen. Dat komt doordat ik wat meer tijd aan het maken van tekeningen wil besteden, en eigenlijk zoveel mogelijk uit één tekening wil halen. Dat betekent niet dat er altijd wat minder tekeningen online zullen komen, want ik zal proberen om toch wat meer te posten.
Dit portret verschilt een beetje van mijn andere portretten. Ik ben op dit moment verschillende dingen aan het uitproberen. Ik hoop dat jullie de tekening leuk vinden :).
 
Debbie
 
Hey, I haven't been posting much drawings recently. That's because I want to spend more time on one drawing, and get the most out of one drawing. That doesn't mean I'm going to post less than before, because I'm going to try posting as often as possible.
This portrait is a bit different from my other portraits. I'm still trying out different things. I hope you like the drawing :)
 

8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...